fbpx

Program Fronius Service Partner: Jedinečný servis střídačů0

Rakouská společnost Fronius, která je odborníkem v oblasti solární elektroniky, nabízí svým instalátorům v rámci programu Fronius Service Partner jedinečnou službu. Oblíbený program Fronius Service Partner je na evropském trhu zaveden již od roku 2001 a od začátku roku 2011 funguje také v USA. V rámci této koncepce jsou pomocí technického školicího programu instalátoři fotovoltaických systémů kvalifikováni k samostatnému provádění servisních prací na střídačích Fronius.

Společnost Fronius je jediným výrobcem, který instalátorům umožňuje, aby sami a přímo na místě instalace fotovoltaického systému prováděli servisní práce na střídačích Fronius. „Pro nás je velice důležité být v každém ohledu jedničkou na trhu. Programem Fronius Service Partner umožňujeme našim instalátorům mimo jiné velmi dobré vzdělání, díky kterému se zařadí mezi ty nejlepší na trhu,“ je přesvědčen vedoucí marketingu Mgr. Bernhard Kolouch.

Reklama


Štítek Fronius Service Partner

Velké výhody pro instalátory

Po absolvovaném školení mohou instalátoři fotovoltaických zařízení pomocí servisního kufříku Fronius snadno a rychle provádět servisní práce na střídačích. Partnerům programu Fronius Service Partner se přitom dostane profesionální podpory ze strany technických pracovníků oddělení Fronius TechSupport.

Navíc zůstávají nezávislí na zaslání výměnného zařízení od výrobce střídače. Partneři programu Fronius Service Partner mají kromě toho podporu díky službám v oblasti servisu, marketingu a prodeje, například v rámci rozsáhlé informační platformy Fronius Partnerweb. Díky tomu je Fronius Service Partner schopen nabídnout svým zákazníkům na trhu se střídači jedinečný poprodejní servis a tím předstihnout konkurenci.

Podpora zájemců z řad odborníků

K provádění výměny desek na otevřeném zařízení kvalifikuje instalátora výhradně školení Fronius Service Partner. „Předpokladem pro provádění výměny desek je elektrotechnická kvalifikace. Při výměně desek musí být zařízení otevřené, což vyžaduje specifické znalosti a dovednosti, které se získávají v rámci našeho školení. Tímto školením chceme podporovat zájemce z řad odborníků,“ vysvětluje Klaus Kramler, vedoucí marketingu prodeje u společnosti Fronius International GmbH.


Servisní kufřík Fronius

Školení Fronius Service Partner: Jednoduché přihlášení – nejlepší vzdělání

Ke školení Fronius Service Partner je možné se přihlásit na domovské stránce společnosti nebo přímo ve společnosti Fronius. V závislosti na zemi a typu zařízení probíhá školení jeden nebo více dnů. Po absolvování školení je výborně proškolený Fronius Service Partner oprávněn k získání servisního kufříku. Pak už se může pustit do vlastní samostatné práce.

Krédem pracovníků oddělení Fronius TechSupport, kteří poskytují dodatečnou podporu partnerům Fronius Service Partner, je vysoká odbornost a dostupnost. Společně se hledá nejlepší možné řešení pro každý problém a stanovují se optimální opatření.


Společné aktivity při navazování kontaktů mezi servisními partnery Fronius

Velký význam pro spolupráci mají návštěvy ve výrobním a logistickém závodě společnosti Fronius v Sattledtu stejně jako navazování kontaktů a pravidelná setkání partnerů Fronius Service Partner. Mezi instalátory a pracovníky společnosti Fronius dochází k intenzivní výměně zkušeností a předávání znalostí.

Fronius International GmbH

Společnost Fronius International je rakouská firma se sídlem v Pettenbachu a dalšími pobočkami ve Welsu, Thalheimu a Sattledtu. Podnik má více než 3 000 zaměstnanců po celém světě a působí v oborech: nabíjecí systémy akumulátorů, svařovací technika a solární elektronika. Díky 17 mezinárodním společnostem Fronius a prodejním partnerům / zastoupením ve více než 60 zemích dosahuje podílu exportu ve výši zhruba 90 %.

V obchodním roce 2009 společnost dosáhla celkového obratu 329 milionů eur. Vzhledem k vynikajícím výrobkům a službám, stejně jako 691 aktivním patentům je společnost Fronius technologickou jedničkou na světovém trhu. V oblasti výzkumu a vývoje pracuje 358 zaměstnanců.

Autor: Redakce Nazeleno.cz