Praktické rady, zajímavé analýzy i informace z prostředí e-commerce nabízí nový magazín NetShopper.cz. Ten je svým obsahem zaměřen na české internetové prodejce.
NetShopper.cz je prvním tuzemským magazínem, jenž se v prostředí internetu detailně věnuje oblasti e-commerce a internetového prodejce. V originálních článcích nabízí návštěvníkům kombinaci řady redakčních materiálů, které ocení každý internetový prodejce: unikátní zahraniční průzkumy a analýzy, praktické rady pro zlepšení podnikání, stejně jako exkluzivní informace z českých internetových obchodů.
Z bohaté nabídky doposud vydaných článků proto vyčtete, jak se mění nákupní chování zákazníků v krizi, kolik peněz nechávají čeští zákazníci u virtuálních pokladen či zda dělají čeští internetoví obchodníci (podle tvrzení marketingových a obchodních specialistů) „všechno špatně“. K dispozici jsou také jedinečná a dosud nepublikovaná data, založená na výzkumu chování zákazníků ve významných českých e-shopech. První z výzkumů se týká toho, ve které době čeští nakupující nejčastěji provádějí objednávky.
Více informací o projektu, zmíněné články i množství dalšího redakčního obsahu najdete na stránkách www.netshopper.cz.