Nazeleno.cz – úspory energie, izolace, zdravý životní styl, biopotraviny, ekologie [logo]

DOPORUČUJEME:

Ceny Energie

Najdeme nejlevnějšího dodavatele!

Společnost Fronius – přátelská, spolehlivá a se zaměřením na servisní služby

15. 11. 2011 | Tisková zpráva


Před nedávnem provedla společnost Fronius v Německu anketu s cílem analyzovat spokojenost svých zákazníků. A na výsledky může být opravdu hrdá. Dokazují, že respondenti mají k této společnosti velmi dobrý vztah, a obsahují mnoho pochval a také cenné návrhy na zlepšení.

Většina dotázaných považuje rakouského výrobce za přátelskou, spolehlivou a na kvalitní servis orientovanou společnost. „Z pozitivních výsledků ankety máme radost. Ukazují, že jsme na správné cestě a naši zákazníci k nám mají velkou důvěru,“ říká vedoucí divize Martin Hackl.

Společnost Fronius má nejlepší technickou horkou linku na trhu

Více než 57 procent dotázaných uvádí, že společnost Fronius nabízí nejlepší technickou horkou linku na trhu. Druhá nejlepší společnost na trhu následuje s velkým odstupem 24 procent. Pro účastníky ankety je na prvním místě přátelské jednání a kompetence pracovníků společnosti Fronius. Její technická horká linka je k dispozici u všech dceřiných společností na celém světě, a to vždy v jazyce příslušné země. Silná internacionalizace tak přinesla společnosti Fronius velké výhody.

Pokud se s problémem setká například instalátor ve Francii, pak je důležité, aby se mu dostalo co nejrychlejší pomoci v jeho mateřském jazyce. Technická horká linka je v zásadě dostupná od pondělí do pátku v době od 8:00 do 18:00 hodin. Podle požadavků příslušné země se však mohou vyskytnout mírné odchylky. Naši zákazníci hodnotí tento systém velmi kladně,“ vysvětluje Ernst Prötsch, vedoucí mezinárodní technické podpory.

Výměna desek – hlavní výhoda programu Fronius Service Partner

Program Fronius Service Partner je na evropském trhu zaveden již od roku 2001 a od začátku roku 2011 funguje také v USA. V rámci této koncepce jsou pomocí technického školicího programu instalátoři fotovoltaických systémů kvalifikováni k samostatnému provádění servisních prací na střídačích Fronius.

Právě tato skutečnost představuje pro dotazované instalační firmy hlavní výhodu programu Fronius Service Partner. Díky celosvětově jedinečnému programu Fronius Service Partner jsou schopni poskytovat nejrychlejší možný servis na trhu. Téměř 90 procent dotázaných také využívá tuto možnost v praxi. Další významnou výhodou je aktuální přístup k nejnovějším technickým a normativním informacím a vysoká kvalita nabízených školení.

Náskok v kvalitě servisních služeb se dále zvětšuje

Společnost Fronius neustále usiluje o další zvětšení náskoku a optimalizaci v oblasti servisních služeb. Výsledky ankety přinesly užitečné podněty, které zároveň potvrzují správnost orientace stávající koncepce zlepšení.

Související články

Tagy: Tiskové zprávy

Jak funguje zadání poptávky:

  1. Zdarma zadáte poptávku po jakékoliv službě či zboží,
  2. vaši poptávku zkontrolujeme a odešleme firmám z daného oboru a lokality,
  3. oslovené firmy vám zpracují nabídku na míru,
  4. nabídky na míru obdržíte přímo do vašeho emailu,
  5. srovnáním nabídek lze ušetřit desítky procent z ceny služeb a zboží.

Ve spolupráci s poptávkovým systémem Poptávej.cz.

 

Nazeleno.cz - vše o úsporách energií