Nazeleno.cz – úspory energie, izolace, zdravý životní styl, biopotraviny, ekologie [logo]

DOPORUČUJEME:

Ceny Energie

Najdeme nejlevnějšího dodavatele!

ECOENERGY sdružuje pod hlavičkou AdActive nejvýznamnější české weby o energetice a ekologii

04. 01. 2011 | Tisková zpráva


TISKOVÁ ZPRÁVA

Česká mediální agentura AdActive představuje nové uskupení internetových projektů ECOENERGY, které vzniklo spoluprací nejčtenějších českých webů o energetice a ekologii. Nový balíček je určen zadavatelům on-line reklamy z řad mediálních agentur, internetových obchodů a firem.

Jaké weby působí ve sdružení ECOENERGY?

ECOENERGY je novým sdružením webů s energetickou a ekologickou tématikou, které se detailně věnují otázce úspor energií, obnovitelných zdrojů, ekologie a alternativní dopravy. Pod značkou ECOENERGY najdou inzerenti řadu etablovaných projektů, jako je nejčtenější magazín o úsporách energií Nazeleno.cz (www.nazeleno.cz), vysoce hodnocený portál o životním prostředí Ekolist.cz (www.ekolist.cz) nebo časopis o dění v oblasti alternativní dopravy Hybrid.cz (www.hybrid.cz). Tyto weby dále doplňují projekty Energetika.cz (www.energetika.cz), CenyEnergie.cz (www.cenyenergie.cz) nebo Ekobydlení.eu (www.ekobydleni.eu).

V prostředí českého internetu nabízí jednotlivé magazíny pod značkou ECOENERGY unikátní cílovou skupinu, která je prostřednictvím agentury AdActive k dispozici veškerým zadavatelům internetové reklamy. Petr Ott z agentury AdActive to komentuje: „Zájem zadavatelů reklamy o weby s energetickou a ekologickou tématikou neustále roste. Značka EcoEnergy dnes představuje největší inzertní uskupení v této oblasti na českém trhu, zadavatelům je k dispozici pod jednotnou cenou a se standardizovanými formáty inzerce.“

Spolupráce ECOENERGY a AdActive

Vydavatelé magazínů pod značku ECOENERGY komentují spolupráci se společností AdActive následovně. „Od vzájemné spolupráce si slibujeme ještě intenzivnější komunikaci s inzerenty i větší vzájemnou marketingovou podporu našich projektů,“ vysvětluje Kamil Gric ze společnosti xBizon s.r.o., která je provozovatelem magazínů Nazeleno.cz a CenyEnergie.cz.

Pavel Činčera z občanského sdružení BEZK, které vydává portál Ekolist, k tomu dodává: „Nezávislé a nestranné zpravodajství o životním prostředí není levnou záležitostí. Pro nás jako neziskovou organizaci je příjem z inzerce vítaným navýšením rozpočtu na činnost redakce. Proto jsme zahájili spolupráci s agenturou AdActive a začlenili se do projektu ECOENERGY. Od této spolupráce čekáme efektivnější komunikaci s inzerenty a zvýšení inzertního potenciálu našeho internetového deníku.“

O společnosti xBizon, s.r.o.

xBizon, s.r.o. je mladá společnost odborníků z oblasti médií, orientující se na tvorbu originálních internetových projektů. Návštěvníkům našich webů předkládáme netradiční mediální projekty, které přináší nový pohled na danou problematiku, stejně jako portály z oblasti služeb, které v České republice doposud chybí.

O občanském sdružení BEZK

BEZK je nezisková organizace působící v oblasti životního prostředí. Jejím hlavním projektem je server Ekolist.cz, který přináší nestranné a nezávislé zpravodajství o problémech týkajících se životního prostředí. Vedle zpravodajství nabízí publicistické články i rozsáhlý prostor pro diskusi, kde jsou vítány všechny slušně formulované názory.

O společnosti AdActive, s.r.o.

Mediální agentura AdActive zastupuje významné subjekty působící on-line – mezi její klienty patří české mediální a reklamní agentury, významné internetové obchody i koncoví klienti. Tým odborníků má dlouholeté zkušenosti s realizací marketingových kampaní na internetu. Nabízí komplexní servis, zhodnocení investic vložených do reklamy v podobě následných prodejů, ulehčuje práci partnerským agenturám.

Nejen díky vybrané skupině internetových obchodů umožňuje velmi přesně cílit na koncové zákazníky. AdActive je členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Další informace: www.adactive.cz

Tagy: Tiskové zprávy

Vyhrajte LED žárovku nebo 8 GB USB!

Víte, že energetická společnost E.ON letos nabízí dotaci na nákup izolačních materiálů? A chtěli byste vyhrát úspornou LED žárovku nebo USB flash disk s kapacitou 8 GB? Odpovězte na jednoduchou otázku a výhra může být vaše.

Energetická společnost E.ON nabízí pro stávající i nové zákazníky unikátní renovační balíčky, díky kterým můžete nakupovat izolační materiály se slevou až 40 %. Nabídka produktů, na které se sleva vztahuje, je tak široká, že zde naleznete vhodný typ izolace prakticky pro každý projekt od kontaktního zateplení fasády, až po akustickou izolaci podlahy. Výhodné je, že se sleva vztahuje výhradně k nákupu izolačních materiálů, samotné provedení zateplení či izolace následně zrealizujete buď vlastními silami, nebo s vámi vybranou firmou.

Můžete využít jeden, více, nebo také všechny renovační balíčky. Teď už se tedy zbývá jen rozhodnout, které renovační balíčky jsou vhodné pro váš projekt. Abychom vám toto rozhodování zpříjemnili, připravili jsme pro vás soutěž, ve které se 20 výherců může těšit na LED žárovku nebo USB flash disk 8GB. Soutěže se může zúčastnit úplně každý. Své odpovědi na soutěžní otázku zasílejte společně s kontaktními údaji od 3. 5. 2013 do 31. 5. 2013.

Soutěžní otázka:

Kolik renovačních balíčků nabízí energetická společnost E.ON v roce 2013?

4
7
8

Kontaktní údaje:

Kontaktní osoba:                       
Email:                                         
Telefon:                                                      
Adresa:        

Kraj:                                                      

 

Nazeleno.cz - vše o úsporách energií