fbpx

Pozdrav z budoucnosti – nové elektrokolo Gocycle G2R0

Na český trh se dostává druhá generace úspěšného elektrokola Gocycle, model G2R. Patnáctikilogramový unikátní stroj dojede na jedno nabití baterie až 64 kilometrů. Uchvátí však také svým designem.

Elektrické skládací kolo Gocycle druhé generace G2R představené na letošním veletrhu Eurobike je v současnosti jedno z nejlehčích elektrických kol na světě. Jeho hmotnost je 14,9 kg, což je běžná hmotnost jízdních kol, ale bez elektrického pohonu. Na první pohled zaujme špičkovým designem, jehož autorem je britský designér a majitel firmy KKL produkující kola Gocycle Richard Thorpe. Při konstrukci elektrokola Gocycle zúročil znalosti kompozitních materiálů závodních monopostů, se kterými seznámil u svého předchozího zaměstnavatele, společnosti McLaren.

Nová lithiová baterie prodloužila dojezd kola na 64 km.

Vítěz prestižní ceny veletrhu EUROBIKE

Gocycle G2R i v letošním roce vyhrál prestižní ocenění veletrhu EUROBIKEv kategorii elektrokol, stejně jako jeho první generace již před třemi lety. Na kole je přihlášena celá řada platných patentů, mezi nimiž vyniká slitina na bázi elektronu – Magflow, ze které je lisován jak rám, tak loukotě elektrokola.
Ačkoli je Gocycle druhé generace vizuálně prakticky stejný jako jeho starší bratr model G1, jde po technické stránce o zcela jiné kolo, které nejen svým vzhledem a hmotností, ale i dalšími technickými parametry o hlavu převyšuje konkurenci.
Jediným autorizovaným prodejcem tohoto kola na území České republiky je společnost Citybikes s.r.o. a po ročních přípravách linkové výroby na území EU je dlouho očekávaný výrobek konečně k dispozici i na českém trhu.

V čem je Gocycle G2R jiný oproti svému předchůdci?

  • Velká změna se týká ovládání. Kolo lze nastavit v 5 různých modech. Může detekovat sílu tlaku nohou na pedály (torque sensor) a podle toho regulovat výkon pohonu. Lze jej nastavit i v režimu PAS s frekvenčním čidlem, kdy je snímána rychlost otáčení pedálu a podle toho je regulován výkon motoru. Motor lze spustit i sepnutím spínače a provozovat kolo bez nutnosti šlapání. Možné jsou i kombinace.
  • Kolo automaticky podřadí nižší rychlostní stupeň, pokud klesne rychlost otáčení pedálů. Řazení třírychlostní nábojové převodovky Shimano je elektrické pomocí servopohonu.
  • Nová lithiová baterie prodloužila dojezd kola na 64 km.
  • Motor má nižší otáčky a jiný typ tiché převodovky při zachování stejného výkonu kola.
  • Hydraulické brzdy mají špičkovou účinnost.
  • Kolo poskytuje díky diodovému sdělovači informaci o stavu napětí baterie, rychlosti kola a zařazeném rychlostním stupni.
  • Veškerá kabeláž je vedena řidítky a rámem, což podtrhuje atraktivní vzhled kola.
  • Odstraněny byly i dílčí mechanické nedostatky se sedlovou trubkou, představcem apod.
Na konci roku 2012 bude k dispozici aplikace pro Android a Apple IOS komunikující s kolem pomocí Bluetooth. Pomocí chytrého mobilu bude možné provádět diagnostiku kola, individuálně nastavovat průběh snímání síly tlakového senzoru, zaznamenat podrobné informace o majiteli a další funkce!
Do prodeje přichází i veškeré doplňky jako blatníky, stojánek, držák na tašku, transportní obal kola ve složeném stavu a další.
Citybikes poskytují výhodnou zaváděcí cenu 72 322,- Kč s DPH, která je o 15000,- Kč nižší než doporučená prodejní cena stanovená výrobcem na 2704,- ₤!

 

Autor: Komerční sdělení