Nazeleno.cz – úspory energie, izolace, zdravý životní styl, biopotraviny, ekologie [logo]

DOPORUČUJEME:

Ceny Energie

Najdeme nejlevnějšího dodavatele!

Aktuálně: Hybrid Honda Insight nejprodávanějším vozem v Japonsku!

13. 05. 2009 | Jan Morkes


Hybridní vůz Honda Insight si dal za cíl pokořit lídra na trhu s kombinovanými motory – Toyotu Prius. Možná to byly smělé plány, ale realita je ještě předčila! Honda Insight porazila nejen svého úhlavního konkurenta, ale rovněž také všechny ostatní vozy a stala se v dubnu nejprodávanějším automobilem napříč trhem v Japonsku. Na této pozici vystřídala místní verzi Hondy Jazz.

Nejde přitom o jednorázový výstřelek daný například marketingovou kampaní. Hybridní Honda Insight se prodávala dobře i v předchozích měsících, kdy se umístila s 4-5 tisíci prodaných kusů na 10., respektive 21. místě.

 Pod kapotou Hondy Insight najdeme 88 koní. Z nuly na sto se tento vůz dostane za 11,5 vteřin.
Pod kapotou Hondy Insight najdeme 88 koní. Z nuly na sto se tento vůz dostane za 11,5 vteřin. Zdroj: http://automobiles.honda.com/

Honda Insight se bude v České republice prodávat pravděpodobně od června letošního roku. Ve stejnou dobu by do autosalonů měla dorazit i třetí generace Toyoty Prius. Honda se od počátku snaží Insight prezentovat jako hybrid pro masy a podle některých spekulací bude jeho cena výrazně nižší než Priusu. Oficiální prodejní politika však dosud nebyla oznámena.

Honda Insight - prodeje v Japonsku

Období
 Prodaných kusů
Pořadí Hondy Insight 
Únor 2009
4 906
10. místo
Březen 2009
4 088
21. místo
Duben 2009
10 481
1. místo

Ekologické vozy na Nazeleno

    – Nejúspornější vozy střední třídy

    – Historie elektromobilů

    – Toyota Prius 3

    – Konkurenti Priuse: Honda Insight

 

 

Související články

Tagy: Doprava, Ze světa, Události, Tiskové zprávy, Aktuálně, Hybridy a elektromobily, NazelenoPlus, Technologie, Hybridy a elektromobily

Jak funguje zadání poptávky:

  1. Zdarma zadáte poptávku po jakékoliv službě či zboží,
  2. vaši poptávku zkontrolujeme a odešleme firmám z daného oboru a lokality,
  3. oslovené firmy vám zpracují nabídku na míru,
  4. nabídky na míru obdržíte přímo do vašeho emailu,
  5. srovnáním nabídek lze ušetřit desítky procent z ceny služeb a zboží.

Ve spolupráci s poptávkovým systémem Poptávej.cz.

 

Komentáře ke článku

Tento článek ještě nikdo neokomentoval. Buďte první!

 

Nazeleno.cz - vše o úsporách energií