Nazeleno.cz – úspory energie, izolace, zdravý životní styl, biopotraviny, ekologie [logo]

DOPORUČUJEME:

Ceny Energie

Najdeme nejlevnějšího dodavatele!

Aktuálně: Hybrid Honda Insight nejprodávanějším vozem v Japonsku!

13. 05. 2009 | Jan Morkes


Hybridní vůz Honda Insight si dal za cíl pokořit lídra na trhu s kombinovanými motory – Toyotu Prius. Možná to byly smělé plány, ale realita je ještě předčila! Honda Insight porazila nejen svého úhlavního konkurenta, ale rovněž také všechny ostatní vozy a stala se v dubnu nejprodávanějším automobilem napříč trhem v Japonsku. Na této pozici vystřídala místní verzi Hondy Jazz.

Nejde přitom o jednorázový výstřelek daný například marketingovou kampaní. Hybridní Honda Insight se prodávala dobře i v předchozích měsících, kdy se umístila s 4-5 tisíci prodaných kusů na 10., respektive 21. místě.

 Pod kapotou Hondy Insight najdeme 88 koní. Z nuly na sto se tento vůz dostane za 11,5 vteřin.
Pod kapotou Hondy Insight najdeme 88 koní. Z nuly na sto se tento vůz dostane za 11,5 vteřin. Zdroj: http://automobiles.honda.com/

Honda Insight se bude v České republice prodávat pravděpodobně od června letošního roku. Ve stejnou dobu by do autosalonů měla dorazit i třetí generace Toyoty Prius. Honda se od počátku snaží Insight prezentovat jako hybrid pro masy a podle některých spekulací bude jeho cena výrazně nižší než Priusu. Oficiální prodejní politika však dosud nebyla oznámena.

Honda Insight - prodeje v Japonsku

Období
 Prodaných kusů
Pořadí Hondy Insight 
Únor 2009
4 906
10. místo
Březen 2009
4 088
21. místo
Duben 2009
10 481
1. místo

Ekologické vozy na Nazeleno

    – Nejúspornější vozy střední třídy

    – Historie elektromobilů

    – Toyota Prius 3

    – Konkurenti Priuse: Honda Insight

 

 

Související články

Tagy: Doprava, Ze světa, Události, Tiskové zprávy, Aktuálně, Hybridy a elektromobily, NazelenoPlus, Technologie, Hybridy a elektromobily

Vyhrajte LED žárovku nebo 8 GB USB!

Víte, že energetická společnost E.ON letos nabízí dotaci na nákup izolačních materiálů? A chtěli byste vyhrát úspornou LED žárovku nebo USB flash disk s kapacitou 8 GB? Odpovězte na jednoduchou otázku a výhra může být vaše.

Energetická společnost E.ON nabízí pro stávající i nové zákazníky unikátní renovační balíčky, díky kterým můžete nakupovat izolační materiály se slevou až 40 %. Nabídka produktů, na které se sleva vztahuje, je tak široká, že zde naleznete vhodný typ izolace prakticky pro každý projekt od kontaktního zateplení fasády, až po akustickou izolaci podlahy. Výhodné je, že se sleva vztahuje výhradně k nákupu izolačních materiálů, samotné provedení zateplení či izolace následně zrealizujete buď vlastními silami, nebo s vámi vybranou firmou.

Můžete využít jeden, více, nebo také všechny renovační balíčky. Teď už se tedy zbývá jen rozhodnout, které renovační balíčky jsou vhodné pro váš projekt. Abychom vám toto rozhodování zpříjemnili, připravili jsme pro vás soutěž, ve které se 20 výherců může těšit na LED žárovku nebo USB flash disk 8GB. Soutěže se může zúčastnit úplně každý. Své odpovědi na soutěžní otázku zasílejte společně s kontaktními údaji od 3. 5. 2013 do 31. 5. 2013.

Soutěžní otázka:

Kolik renovačních balíčků nabízí energetická společnost E.ON v roce 2013?

4
7
8

Kontaktní údaje:

Kontaktní osoba:                       
Email:                                         
Telefon:                                                      
Adresa:        

Kraj:                                                      

 

Komentáře ke článku

Tento článek ještě nikdo neokomentoval. Buďte první!

 

Nazeleno.cz - vše o úsporách energií