Nazeleno.cz – úspory energie, izolace, zdravý životní styl, biopotraviny, ekologie [logo]

DOPORUČUJEME:

Ceny Energie

Najdeme nejlevnějšího dodavatele!

Aktuálně: Bio-info - nový server o trhu s biopotravinami

11. 03. 2009 | Tisková zpráva


TISKOVÁ ZPRÁVA

Agentura Green marketing dnes spustila novou službu: internetový informační portál Bio-info. Bio-info se stává mostem, spojujícím celý dodavatelský řetězec biopotravin, a nabízí všem pohodlí dostupnosti důležitých informací a dat na jednom místě kdykoli, kdekoli a zdarma. Bio-info tím napomůže rozvoji trhu s biopotravinami v České republice.

Portál Bio-info poskytuje nezávislé fórum pro výměnu praktických informací, myšlenek a zkušeností, které pomohou udržovat trvalý růst produkce, výroby a prodeje biopotravin v České republice. Bio-info funguje jako zpravodajský server a zveřejňuje nejnovější novinky z oboru biopotravin a dalších bio produktů, jako jsou biokosmetika, ekodrogerie a biotextil.

Bio-info spojuje dodavatelský řetězec biopotravin

Bio-info má ambici stát se mostem, spojujícím celý domácí dodavatelský řetězec biopotravin. Pomůže tak překonat velký problém současného trhu, kde obchodníci a výrobci často nevědí o nabídkách českých bioproduktů a musejí nakupovat v zahraničí. Bio-info pomůže nalézat příležitosti na trhu a podporovat české firmy k naplnění domácí poptávky. Bio-info tržiště, obchodní platforma pro zadávání nabídek a poptávek, usnadní spolupráci mezi českými biozemědělci, výrobci a obchodníky s biopotravinami

Bio-info vzdělává a radí

Portál Bio-info je místo, kde podnikatelé najdou vše potřebné pro vlastní vzdělávání. Od polní produkce až po umístění zboží na regál. Kromě toho bude Bio-Info na podporu rozvoje sektoru bioproduktů zveřejňovat různé studie, analýzy a poskytovat marketingové poradenství. Také studenti uvítají množství praktických informací a dat pro svoje studium. Prostřednictvím Bio akademie chce Bio-info poskytovat on-line vzdělávací kurzy a informace, od produkce až po marketing.

Bio-info spojuje

Informační portál Bio-info vytváří spojující most mezi zemědělci, výrobci a obchodníky, s cílem napomáhat vzájemnému poznání a spolupráci českých firem při produkci, výrobě a marketingu českých biopotravin. K tomu může sloužit například Diskusní fórum, umožňující sdílet zkušenosti a rady.

Komu je portál Bio-info určen?


Služby a produkty Bio-info jsou určeny primárně producentům, výrobcům a obchodníkům s biopotravinami a bioprodukty, sekundárně také novinářům, komunikačním agenturám, pedagogům a studentům, výzkumníkům a pracovníkům státní správy. V neposlední řadě mohou zajímavé informace z portálu čerpat také spotřebitelé.

Potřeby aktérů trhu

V České republice je nedostatečně vytvořený dodavatelský řetězec pro biopotraviny. Potravináři a maloobchodníci nevědí, kdo, kde, které bioprodukty a za kolik nabízí. Zemědělci často pro svoji produkci marně hledají odbyt. Mezi jednotlivými články dodavatelského řetězce neprobíhá otevřená a soustavná komunikace.

Výrobcům biopotravin a ekologickým zemědělcům dosud scházela platforma, prostřednictvím které by mohli nabídnout své výrobky obchodním partnerům v oblasti maloobchodu, gastronomie a hromadného stravování. Potravinářům ale nejvíce chyběl prostředek k získávání informací o domácích ekologických surovinách a službách. 
Maloobchodníci a velkoobchodníci postrádali místo, kde by získávali pravidelné, aktuální a přehledné informace o novinkách na trhu, spotřebitelských trendech a nových možnostech zvyšování prodeje biopotravin.

Všechny vyjmenované důvody vedou k tomu, že více než 60 % v České republice spotřebovaných biopotravin se dováží ze zahraničí. Aby se nabídková strana trhu s biopotravinami mohla rozvíjet stejně rychle a úspěšně jako strana poptávková, je potřeba pro stávající i potenciální podnikatele vytvořit dostatečně transparentní prostředí.

Proč internetový portál?

Trh s bioprodukty má v České republice ohromný potenciál k růstu. Zemědělci, zpracovatelé, výrobci i obchodníci s biopotravinami však potřebují aktuální informace, data a rady, aby rostoucímu tempu trhu stačili. Bio-info byl vytvořen, aby tyto potřeby naplňoval.

Výhody pro všechny

Českým ekologickým zemědělcům a výrobcům biopotravin Bio-info pomůže nacházet nová domácí odbytiště pro jejich zboží, zejména v oblasti maloobchodu, gastronomie a veřejného stravování. Ekologickým zemědělcům zajistí jednoduchý a přehledný marketingový nástroj pro nabídku jejich produkce, pro potravináře a obchodníky nabídne přehled o dostupné nabídce produktů a jejich dodavatelích „pod jednou střechou“.

Kromě toho nabídne podnikatelům aktuální zpravodajství a informační podporu, kterou potřebují pro své strategické rozhodování. 

Kdo Bio-info provozuje?

Informační portál Bio-info provozuje Mgr. Tomáš Václavík-Green marketing. Portál Bio-info navázal na více než 5 let vydávaný e-magazín Bio Obchod. Bio Obchod se stal zásadním zdrojem informací a dat o trhu s bioprodukty jak pro podnikatele, tak pro novináře a odbornou veřejnost.

Související články

Tagy: Potraviny, Aktuálně, Biopotraviny, NazelenoPlus, Bio, Zdravá výživa, Biopotraviny

Vyhrajte LED žárovku nebo 8 GB USB!

Víte, že energetická společnost E.ON letos nabízí dotaci na nákup izolačních materiálů? A chtěli byste vyhrát úspornou LED žárovku nebo USB flash disk s kapacitou 8 GB? Odpovězte na jednoduchou otázku a výhra může být vaše.

Energetická společnost E.ON nabízí pro stávající i nové zákazníky unikátní renovační balíčky, díky kterým můžete nakupovat izolační materiály se slevou až 40 %. Nabídka produktů, na které se sleva vztahuje, je tak široká, že zde naleznete vhodný typ izolace prakticky pro každý projekt od kontaktního zateplení fasády, až po akustickou izolaci podlahy. Výhodné je, že se sleva vztahuje výhradně k nákupu izolačních materiálů, samotné provedení zateplení či izolace následně zrealizujete buď vlastními silami, nebo s vámi vybranou firmou.

Můžete využít jeden, více, nebo také všechny renovační balíčky. Teď už se tedy zbývá jen rozhodnout, které renovační balíčky jsou vhodné pro váš projekt. Abychom vám toto rozhodování zpříjemnili, připravili jsme pro vás soutěž, ve které se 20 výherců může těšit na LED žárovku nebo USB flash disk 8GB. Soutěže se může zúčastnit úplně každý. Své odpovědi na soutěžní otázku zasílejte společně s kontaktními údaji od 3. 5. 2013 do 31. 5. 2013.

Soutěžní otázka:

Kolik renovačních balíčků nabízí energetická společnost E.ON v roce 2013?

4
7
8

Kontaktní údaje:

Kontaktní osoba:                       
Email:                                         
Telefon:                                                      
Adresa:        

Kraj:                                                      

 

Komentáře ke článku

Tento článek ještě nikdo neokomentoval. Buďte první!

 

Nazeleno.cz - vše o úsporách energií